top of page

Ben jij op zoek naar een plek waar plezier, warme klanken en ongedwongen sfeer samenkomen? Het Princenhage's Mannenkoor heet jou van harte welkom!

Wat maakt het Princenhage's Mannenkoor uniek?

Muzikale vriendschap

Bij ons staat muzikale vriendschap centraal. Samen brengen we warme klanken voort, zonder opsmuk, en creëren we een fijne ongedwongen sfeer, waarin zangplezier voorop staat.

Verbroedering en verbinding

Koorzang verbindt en verboedert. Wij geloven in de kracht van samen zingen en ervaren samenhang, gedrevenheid en vriendschap in elke noot die we delen.

Ontspannen gezelligheid

Onze leden omschrijven de beleving van het koor als uitnodigend, sociaal en ontspannend. Hier staat gezelligheid centraal, waarin we samen genieten van de magie van muziek maken

Kameraadschap en saamhorigheid

Ervaar het onverminderde enthousuasme, sociale contacten en kameraadschap bij het Princenhage's Mannenkoor. Ons koor is een plek waar je je thuis voelt en waar de kracht van saamhorigheid wordt gevierd.

Nieuwe dirigent, nieuw repertoire

Sinds 1 januari 2024 is het Princenhage's Mannenkoor een nieuwe weg ingeslagen.

Oud dirigent Paul van Gulick geeft sinds januari weer leiding aan het koor en samen bouwen we aan een fris en toegankelijk repertoire.

Kom samen zingen bij ons koor!

Benieuwd naar de magie van het Princenhage's Mannenkoor? wij nodigen je van harte uit om gewoon eens te komen luisteren tijdens een van onze repetities.

We repeteren sinds oktober 2023 weer in Princenhage elke woensdagavond van 19.30 tot 21.30 in het wijkcentrum de Princenhof (Princentuin 1). Ingang hoek Princentuin / Nieuwe Heilaarstraat

Het zomerconcert op 30 juni was een succes mede door de inspirerende leiding van Paul van Gulick. Naast liederen uit het oude repertoire werden ook nieuwe arrangementen van Paul (op de piano begeleid door Inge Mulder) ten gehore gebracht, die bij veel toehoorders in de smaak vielen.

Hieronder enkele foto's van het zomerconcert: